מודעות דיגיטלית

המפתח להצלחת תהליך הטרנספורמציה בארגון.

post01
2017-05-30 09:53:37
כנס CDO CLUB ניו יורק 2017

כנס ה CDO CLUB השנתי בניו יורק זימן אליו מנהלי דיגיטל מגרמניה, פורטוגל, לונדון, טורקיה, הולנד, אוסטרליה, צרפת, וכמובן ארה"ב (וישראל מן הסתם). זה לא הכנס הגדול ביותר בנושא דיגיטל ובטח לא החדשני ביותר, אבל הוא מספיק גדול בכדי שניתן יהיה לפגוש במקום אחד את ה סמנכ"לי הדיגיטל של לוראל, סטרבאקס, פיצה האט ועיריית ניו יורק, ומספיק קטן בכדי שניתן יהיה לפנות אליהם בצורה אישית להכיר וללמוד עוד על הפעילות שלהם. שאר הפרטים בפוסט הבא :

post01
2017-05-05 20:19:44
בעקבות שביל פירורי הדיגיטל הצרכני.
פורסם על ידי עמית קמה

חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו

post01
2017-03-28 14:43:16
המניעים הנכונים לטרנספורמציה הדיגיטלית.

בבסיס המטריצה הדיגיטלית נמצאים המניעים העסקיים שדוחפים את הארגון לבצע טרנספורמציה דיגיטלית. אחת התופעות המאפיינות את התקופה האחרונה היא לחץ הולך וגובר מצד בעלי חברות ודירקטורים בכירים להצעיד את הארגון במסע דיגיטלי מבלי למקד את ההנהלה הבכירה בסיבות בגינם הארגון צריך לצאת למסע. כיצד מגדירים בצורה נכונה את המניעים לשינוי ?

post01
2017-03-16 00:00:00
תרבות ארגונית מכוונת דאטה.

ארגון מודרני חייב להכשיר את כל עובדיו לחשוב על המשימות והיעדים העסקיים שלהם בפרספקטיבה של דאטה תחילה. אז איך מתחילים? פיתוח האוריינות הארגונית והגדרת יעדי דאטה הם הצעדים הראשונים לפיתוח היכולת הארגונית לעשיית שימוש מושכל בדאטה . על כך ועוד בפוסט הבא :

post01
2017-01-19 00:00:00
מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

<< < דף : 1 מתוך : 13 > >>